Autor |
Wiadomość |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Bzdury totalne, nie polecam brac na powaznie tego co pisza o polskiej kolei pseudo dziennikarze bo oni po prostu nie maja o tym pojecia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:17, 09 Wrz 2010 |
|
 |
|
 |
Dami
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Widzę, że kolega interesuje się tymi tematami - gdzie mogę przeczytać w podobnym tonie (ogólnie) o stanie polskiej kolei? Tak z ciekawości...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 8:56, 10 Wrz 2010 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Wiadomosci o kolei znajdziesz na:
[link widoczny dla zalogowanych]
Portal jest aktualizowany codziennie od Poniedzilalku do Piatku, w weekendy czasem tez jak cos naprawde waznego sie wydarzy.
Mozesz sobie jeszcze poczytac forum kolejowe na [link widoczny dla zalogowanych] uwazam, ze jedno z lepszych w Polsce chociaz i tam coraz wiecej "dzieci neostrady" sie trafia z jakimis fantastycznymi teoriami
A jak cos Cie bardziej gnebi i nie znalazles odpowiedzi to zapytaj mnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:56, 10 Wrz 2010 |
|
 |
vipgosc
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 26 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
Co do tunelu |
|
To uważam, że wystarczy wymusić na władzach i policji kategoryczny zakaz jazdy pojazdów ciężarowych przez ul. Szymanowską i Kolbego a problem długiego czekania przed przejazdem mamy po trosze rozwiązany !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:06, 29 Paź 2010 |
|
 |
Dami
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 151 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Pytanie do Odola - czy przepisach prawa kolejowego jest informacja o maksymalnym czasie, przez jaki przejazd kolejowy może być zamknięty celem umożliwienia przejazdu pociągów? Bo moim zdaniem problemem nie jest liczba samochodów czekających na przejazd tylko czas zamknięcia przejazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:17, 29 Paź 2010 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Mowiac w skrocie, dosyc duzym skrocie: w momencie kiedy dla pociagu zostaje podany sygnal zezwalajacy na jazde na odcinku za semaforem, droga przejazdu takiego pociagu musi byc wolna, co za tym idzie juz w momencie podania sygnalu na semaforze przejezd musi byc zamkniety. Jego otwarcie w przypadku naszej stacji nastepuje kiedy ostatnia os pociagu najedzie na tzw EOS i zwolni odcinek izolowany. Taki EOS znajduje sie gdzies przy peronie w strone Sochaczewa, natomiast w kierunku Warszawy bedzie to przy semoafoze wyjazdowym.
Dlaczego tyle to trwa? Bo system prowadzenia ruchu pociagow jest scisle ze soba powiazany, nasza linia jest wyposazona w tzw SBL (samoczynna blokada liniowa) jest to lancuch (u nas akurat trzech) semaforow, ktore scisle ze soba wspolpracuje i sygnal podany na jednym musi miec swoje odzwierciedlenie w kolejnym i kolejnym.
Przejazd natomiast lezy w granicach stacji, a semafory stacyjne sa sterowane przez czlowieka (dokladnie ze stacji Blonie), tak wiec jezeli czlowiek w odpowiednim czasie nie poda sygnalu zezwalajacego na jazde to zaburza sie tez ten lancuch, tak wiec zeby wszystko sie zgadzala i pociag mogl poruszac sie z maksymalna dozwolona predkoscia (u nas 160 km/h) sygnal musi byc wyswietlony odpowiednio wczesniej, a co za tym idzie przejazd musi byc zamkniety.
Wiem, troche zamotane ale probowalem wytlumaczyc jak najprosciej 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:26, 29 Paź 2010 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|