Autor |
Wiadomość |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
Nowy rozklad jazdy pociagow (2010/2011) |
|
Rozklad wazny od niedzieli 12 grudnia 2011 roku!
Teresin odj. -> Warszawa Srodmiescie przyj.
4:16 -> 5:02 (kursuje od pon do sob oprócz 25 XII 10r., 01 I, 23 IV, 25 VI, 13 VIII, 12 XI 11r.) do Misnak Mazowieckiego
4:45 ->5:32
5:16 -> 6:02 (kurs pon - piat oprócz 24.XII.10, 06, 07.I, 22.IV, 2.V, 24.VI.11)
5:45 -> 6:32 od 14 grudnia odjezdza z Teresina o 5:49.
6:07 -> 7:02
6:16 -> 7:00 (przyspieszony, zatrzymuje sie na stacjach: Blonie, Ozarow, Wwa Wlochy, Zachodnia, Centralna, Wschodnia)(nie kursuje w okresie wakacji i w swieta)
6:31 -> 7:21 (nie kursuje w soboty oraz w okresie swiat i wakacji szkolnych)
6:45 -> 7:32
7:02 -> 7:45 (od pon do sob, Mazovia z Plocka, przyspieszony przez Warszawe Centralna)
7:15 -> 8:02 (od pon do sob oprocz 6/01/2011)
7:31 -> 8:21 (od pon do piat oprocz wakacji)
7:45 -> 8:32
8:09 -> 9:02 (od pon do piat oprocz swiat)
8:45 -> 9:32
9:31 -> 10:17
10:47 -> 11:32
11:45 -> 12:32
12:45 -> 13:32
13:46 -> 14:32
14:45 -> 15:32
15:22 -> 16:02 (nie zatrzymuje sie na stacjach: Seroki, Boza Wola, Witanow, Golabki i Ursus)(kursuje pon - piat oprocz wakacji i swiat)
15:35 -> 16:21
16:35 -> 17:17 (nie zatrzymuje sie na stacjach: Seroki, Boza Wola, Witanow, Golabki i Ursus)(pon - piat oprocz swiat)
16:45 -> 17:32
17:46 -> 18:32
18:43 -> 19:32
19:45 -> 20:32
21:01 -> 21:47
21:45 -> 22:32
Warszawa Srodmiescie -> Teresin
5:25 -> 6:19
5:59 -> 6:45
6:44 -> 7:32 (pon - piat oprocz swiat)
7:14 -> 7:59 (pon - piat oprocz swiat)(z Minska Mazowieckiego)
7:44 -> 8:30
8:44 -> 9:31
9:44 -> 10:31
10:44 -> 11:33
11:44 -> 12:28
12:44 -> 13:30
13:14 -> 14:01 (pon - piat oprocz wakacji i swiat)
13:44 -> 14:31
14:14 -> 14:58 (pon - piat oprocz swiat)
14:44 -> 15:30
15:14 -> 16:02 (pon - sob oprocz wakacji i swiat)
15:44 -> 16:35
16:14 -> 16:59 (nie kursuje 6/01/2011)
16:44 -> 17:30
16:55 -> 17:36 (pon - piat oprocz wakacji i swiat)(kursuje przez Wwa Centralna!, nie zatrzymuje sie na Wwa Wlochy, Ursus, Golabki, Witanow, Boza Wola, Seroki)
17:14 -> 17:58 (pon - piat oraz w niedziele)
17:44 -> 18:28 (pon - sob oprocz swiat)
17:55 -> 18:33 (Mazovia, kursuje przez Wwa Centralna zatrzymuje sie w: Wwa Zachodnia, Ozarow, Blonie)(pon - piat oraz w niedziele oprocz swiat)
18:14 -> 19:10
18:44 -> 19:30
19:44 -> 20:29
20:44 -> 21:30
21:44 -> 22:30
22:44 -> 23:30
23:36 -> 00:23
Jako "swieta" wpisane sa dni wolne od pracy, nie chcialo mi sie przepisywac dokladnych terminow bo i tak zawsze sie one powtarzaja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez odol dnia Pią 14:22, 10 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 14:21, 10 Gru 2010 |
|
 |
|
 |
psz752
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 13 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
rozklad jazdy |
|
Dzieki za nowy rozklad. A czy napisali o tym, ze pociagi maja sie nie spozniac? Czy maja przyjezdzac nadal pojedyncze jednostki i czy ludzie nadal beda bic sie o miejsca stojace na Srodmiesciu? Jezdze pociagiem od 15 lat i przychodze na peron bez znajomosci rozkadu jazdy poniewaz i tak rzadko kiedy zdarza sie, aby "gierkowski tabor" przyjechal na czas. Swoja droga, proponuje zalozyc temat o PKP i alternatywnych busach, skad jezdza i ile kosztuja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez psz752 dnia Sob 14:22, 11 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Sob 14:20, 11 Gru 2010 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Pomysl dobry, z tym ze ja go nie zaloze bo nie jezdze busami, wiec nie mam pojecia, skad, kiedy i za ile.
A co do PKP, tak bylo, jest i jeszcze kilka lat bedzie, choc powoli zmiany na lepsze zaczynaja sie dokonywac.
Co do pojedynczych jednostek do w zime czeste przypadki, to efekt montowania kranow do pneumatyki bardzo nisko (ponizej sprzegu), przy 80km/h sypie sie na nie pelno sniegu i krany zamarzaja, dopoki nie rozmarzna to jednostke trzeba wycofac z eksploatacji (przez nie przechodzi powietrze m.in. do ukladu hamulcowego). Poza tym tez kilka rzeczy zwiazanych z elektryka czesto nie daje sobie rady z mrozem (ale to z reguly podczas nocnych przestojow na stacjach zwrotnych). Natomiast poza zima to pojedyncze jednostki jezdza w weekendy co uwazam za bardzo madre posuniecie bo ludzi mniej to bez sensu tachac dwa EZT, ktore wygeneruja dwa razy wieksze koszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:31, 11 Gru 2010 |
|
 |
olos
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
 |  | Pomysl dobry, z tym ze ja go nie zaloze bo nie jezdze busami, wiec nie mam pojecia, skad, kiedy i za ile.
A co do PKP, tak bylo, jest i jeszcze kilka lat bedzie, choc powoli zmiany na lepsze zaczynaja sie dokonywac.
Co do pojedynczych jednostek do w zime czeste przypadki, to efekt montowania kranow do pneumatyki bardzo nisko (ponizej sprzegu), przy 80km/h sypie sie na nie pelno sniegu i krany zamarzaja, dopoki nie rozmarzna to jednostke trzeba wycofac z eksploatacji (przez nie przechodzi powietrze m.in. do ukladu hamulcowego). Poza tym tez kilka rzeczy zwiazanych z elektryka czesto nie daje sobie rady z mrozem (ale to z reguly podczas nocnych przestojow na stacjach zwrotnych). Natomiast poza zima to pojedyncze jednostki jezdza w weekendy co uwazam za bardzo madre posuniecie bo ludzi mniej to bez sensu tachac dwa EZT, ktore wygeneruja dwa razy wieksze koszty. |
Specu od pkp skąd wziąłeś takie dane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 1:33, 12 Gru 2010 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Z glowy. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:49, 12 Gru 2010 |
|
 |
WILQ
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
PO ZA TYM POJEDYNCZA JEDNOSTKA ROZWIJA WIĘKSZĄ PRĘDKOŚĆ NIŻ TRAKCJA UKROTNIONA...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:25, 04 Sty 2011 |
|
 |
Wojciech Traczyk
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
No z tym bym dyskutował - w koncu jedna i druga jednostka jest napedzana wiec teoretycznie predkosc powinna byc taka sama. Prawda jest natomiast ze do Sochaczewa i Łowicza zaczęły śmigać zmodernizowane jednostki, które mają lepsze przyspieszenie. Widać to po rozkładzie - na trasie Teresin - Warszawa potrafia jechac krocej od 2 do 4 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:46, 07 Sty 2011 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Oczywiscie, ze maja takie same przyspieszenie, z uwagi na to, ze obie jednostki pracuja dokladnie w taki sam sposob. Nawet jezeli bylyby trzy jednostki, a kiedys tak bylo, predkosc i przyspieszenie pozostaloby na tym samym poziomie
Jezeli chodzi o zmodernizowane jednostki EN57AKM to fakt, daje sie to odczuc, specjalnie do predkosci okolo 50 km/h czuc jak "wciska w fotel". Przyspieszenie takie uzyskano dzieki zabudowie silnikow asynchronicznych, co pozwala na wyeliminowanie rozruchu oporowego, mniej wydajnego i bardziej energochlonnego ale to juz takie techniczne zagwozdki
Cieszyc sie trzeba bo modernizacje kolejnych wciaz trwaja wiec bedzie ich tylko wiecej 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:42, 07 Sty 2011 |
|
 |
Wojciech Traczyk
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
No to widocznie doczekaliśmy sie rekompensaty za Flirty które kiedyś do nas śmigaly. Wole jachac takim modernizowanym - jest ciszej i jakos taki lepszy swiat Dobrze by tylko było aby jeżdziły 2 jednostki bo w szczytach przewozowych ciasnawo jest. Najlepsze jednak to jest Mazovia 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:27, 08 Sty 2011 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Fllrty jezdzily tylko na jednej parze ale chociaz to bylo dobre.
Przesuniecie AKM na gniazdo sochaczewskie jest spowodowane tym (moje nie potwierdzone przypuszczenia), tym ze Koleje Mazowieckie kupuja 16 Elfow, ktore pierwotnie mialy byc dla Sochaczewa a teraz jak sie okazalo sa one dedykowane na przyszla linie do lotniska w Modlinie, tak wiec na pociesznie dostalismy AKM.
Jezeli chodzi o pietrusy to juz jest w Polsce perwsza z 11 lokomotyw, ktore beda to ciagac, tak wiec juz wkrotce pociagi na Mazowszu zaczna jezdzic "tylem"

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:35, 08 Sty 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|