Autor |
Wiadomość |
Wojciech Traczyk
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Ciekawe tylko czy pojedzie 160 km/h - w sumie linia przystosowana - odleglosci miedzy stacjami spore wiec jest szansa. A tak z ostatnich obserwacji to AKM jezdza 120 km/h zamiast 110 jak mialy stere ezety stad tez roznica w rozkladzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:15, 09 Sty 2011 |
|
 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
To czy pojada czy nie to jest kwestia dyskusyjna bo polskie przepisy mowia, ze pociag poruszajacy sie z V>130km/h musi byc prowadzony przez maszyniste w towarzystwie pomocnika, czyli musza byc dwa stanowiska (dla pomocnika w wersji bardzo uproszczonej) i o ile lokomotywy sa wyposazene w dwa fotele to wagony steronicze juz nie. Tak wiec sa dwa rozwiaznia, albo doposazyc wagony w drugi fotel dla pomocnika albo pociag z lokomytwa z tylu pojedzie max 130km/h. Jak bedzie, pewnie wkrotce sie dowiemy.
Natomiast co do samego ruchu z Vmax 160km/h to do Siedlec kursy przyspieszone obslugiwane Flirtami prowadzone sa wlasnie z taka predkoscia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:43, 09 Sty 2011 |
|
 |
Wojciech Traczyk
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
No podobno jeden do siedlec smiga 160 km/h. Trzeba bedzie w sterowniczym dorobic jumpseata i bedzie git Takie zamieszenie bylo z Bydgostia ktora zrobiona na 160 a smiga 130 bo w zamowieniu ktos zapomnia dopisac aby zrobic miejsce dla pomocnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:03, 11 Sty 2011 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Bydgostie juz maja dodatkowy taboret i dopusczenie na 160km/h
Co do Kolei Mazowieckich to dzisiaj pojawily sie kolejne informacje odnosnie ich sprzedazy przez Urzad Marszalkwoski no i po raz pierwszy padla nazwa potencjalnego inwestora, ktorym jest... DB Schenker czyli spolka corka Deutsche Bahn, jezeli kiedykolwiek dojdzie do transakcji to my jako pasazerowie powinnismy tylko na tym zyskac. Co bedzie? Czas pokaze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:31, 11 Sty 2011 |
|
 |
olos
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
|
|
|
Puki co nasze kochane KM robią z nas ... idiotów. Nie wiem czy zaówarzyliście ale praktycznie zaden pociąg z nowego rozkładu nie wjeżdża o czasie na śródmieście, bynajmniej te poranne. Kilka dni temu jak jechałem rannym pociągiem konduktor sprawdzał bilety i został za atakowany przez kilka osób oto ile tym razem się spóźnimy. Odpowiedz konduktora była bardzo ciekawa. "Mój rozkład różni się z rozkładem na stacjach"
I niestety to jest przykre. A czy ktoś wie czy będą remontowane wiaty przystankowe na innych stacjach??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:15, 11 Sty 2011 |
|
 |
Wojciech Traczyk
Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 45 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Rozklad sobie a zycie sobie Mazovia rano do Wawy "planowo" ma 5 minut opoznienia. Wiesz wystarczy ze jeden sklad sie spozni na srodmiescie z 2-4 minuty i praktycznie kazdy nastepny tez bedzie spozniony bo rozklad jest dosc ciasny a SBL nie puszcza.Co do remontu to widzialem ze na Ursus Płn wymieniali wiaty jakis czas temu - może na wiosne na innych stacjach cos sie ruszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:25, 12 Sty 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|