Autor |
Wiadomość |
trycja
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Z tymi spółkami i spółęczkami, to ja się zgadzam w pełni. Bajzel. Spróbujcie załatwić coś z tzw. PKP. Chodzi mi o formalne rzeczy. Jak u Kafki... Kto inny jest odpowiedzialny za tory, kto inny za infrastrukturę naziemną, kto inny za podziemną i za budynki i za grunty i za sprzedaż i za dzierżawę i za pozwoleniania na wejście w teren... Paranoja. A różnych dyrektorów jest tam od groma, a co gorsze, oni sami nie wiedzą kto jest za co odpowiedzialny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:51, 18 Cze 2008 |
|
 |
|
 |
mieszkaniec
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 447 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Chodzi Ci Trycjo o tzw. "ZUD" ? Na miescie zostawia się dokumentację do uzgodonienia w jednym miejscu za wszystkimi słuzbami tj. energetyka, wodociagi itd.
O na PKP to w kazdej spolce ( z reguły to Telekominikacja Kolejowa, Energetyka Kolejowa i władajacy terenem Oddział Nieruchomosci lub/i Polskie Linie Kolejowe, ew. Oddział Dworce Kolejowe i na siłę jeszcze cos mozna dodac np. Intercity i inne) nalezy otrzymac osobne uzgodnienie (PKP nie posiada odpowiednika miejskiego ZUDU) i pozniej to w kupę i do PLK lub Nieruchomosci.
Wiem, wiem. Wielu projektantów z tego powodu odmawia wykonania i uzgodnienia projektów.
Wielu nie dotrzymuje z tego powodu warunkow umownych z klientem.
O to Ci chodziło Trycjo ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:38, 18 Cze 2008 |
|
 |
mieszkaniec
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 447 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jeżeli chodzi o ceny pozostawienia urządzeń na terenie PKP PLK to są one...........................................................................................................................................................................................................................................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:41, 18 Cze 2008 |
|
 |
trycja
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie, nie o to Ale to też trafne spostrzeżenie. Chodziło mi ogólnie o kontakty w sprawach własnościowych z PKP. Nie będę się rozpisywać o szczegółach, bo dużo tego. Ale widzę, ze w każdym kontakcie z PKP znajdziemy co krok barykadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:43, 18 Cze 2008 |
|
 |
mieszkaniec
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 447 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Grunty są własnością Skarbu Państwa tylko władających jest kilku w zależnosci od lokalizacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:46, 18 Cze 2008 |
|
 |
trycja
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 68 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Heh, no właśnie I kto inny odpowiedzialny jest za sprzedaż, kto inny za dzierżawę, kto inny za mnóstwo innych rzeczy... Na szczęście już nie muszę tego zgłębiać 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 8:58, 18 Cze 2008 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
 |  |
Jak bylo wczesniej? Wczesniej mogłes jechac pospiesznym robiac "malutką" doplatę. Osobowe i pospieszne wczesniej byly we władaniu jednej i tej samej "spółki". Jezeli nie wiesz jakim pociagiem bedziesz wracał z pracy do Sochaczewa mozesz sobie kupic dwa miesieczne na pospieszny (spolka Przewozy Regionalne) i na osobowy (KM). Dla podroznego to podwójny koszt. Więc, oplaca sie robić spółki i spółeczki ? A jak ktos przejedzie do Warszawy to juz szok. jeden pociag KM inny SKM i WKD jeszcze jest. |
Rozwiazanie jest proste, bardzo powszechnie stosowane przez mieszkancow Sochaczewa, u nas raczej nie z tego tytulu, ze nie mamy pospiesznych. Kupujesz bilet miesieczny na pospieszne czyli PKP PR i jezdzisz pospiesznymi, osobowymi i TLK spolki InterCity.
 |  |
I jeszcze cos o nowych składach KM. Widziałes taki samochód który lata? Nawet najlepszy i najdrozszy samochód nie jest w stanie latac. To samo dotyczy nowych składów. nawet najnowsze i najdrozsze nie sa w stanie palnowo jezdzic po drodze kolejowej. Ta droga jest w oplakanym stanie. Nie nadaje się do normalnej jazdy. Ale kogo to obchodzi? |
Ta droga nie jest w oplakanym stanie, wiecej ona jest w stanie bardzo dobrym i jest to jak narazie jedna z trzech linii kolejowych w Polsce przystosowanych do Vmax=160km/h. Remont tej linii odbyl sie 10 lat temu, a linie modernizuje sie na okolo 30 lat, wec za 20 bedzie mozna tak powiedziec. Poza tym raczej nigdy sie to nie stanie bo jest to czesc magistrali wschod - zachod. Kiedys rozmawialem z pewnym Niemcem na ten temat i sam przyznal ze Deutsche Bahn nie pozwoli na degradacje tej linii z dwoch powodow: zalezy im na dobrym polaczeniu z rosju, po drugie sami by chcieli wejsc na te linie po liberalizacji rynku kolejowego w Polsce.
Odnosnie tego co piszecie powyzej to zgadzam sie z tym w 100%, w PKP nadal swietnie panuje sobie duch PRL a zalatwienie jakiejkolwiek sprawy graniczy z cudem. Takie panstwo w Panstwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:25, 18 Cze 2008 |
|
 |
mieszkaniec
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 447 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Zgadzam się tranzyt ładnie chodzi. Ale rozjazdy i inne urzadzenia dotyczace ruchu "lokalnego" czyli KM to się nie zgadzam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:51, 18 Cze 2008 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
Bo ruch KM nie jest priorytetem, najwazeniejszy tutaj jest ruch wschod - zachod no i odcinek Warszawa - Poznan.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:12, 21 Cze 2008 |
|
 |
odol
Administrator
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 1236 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Teresin |
|
|
|
KM odebrały push-pulle. PKP Cargo pożyczy lokomotywy
31 lipca, zgodnie z terminem określonym w kontrakcie, KM odebrały 26 piętrowych wagonów środkowych. Jak wcześniej przewidywano, PKP Cargo wygrało w przetargu na wypożyczenie lokomotyw EU07 dla obsługi tych pojazdów.
Wagony piętrowe typu push-pull zostały zakupione przez samorząd województwa mazowieckiego. Zamówienie o wartości 55 milionów euro na dostawę 37 wagonów piętrowych Bombardier Transportation otrzymał pod koniec lipca 2007 r. Wagony środkowe są już w Polsce, natomiast wagony sterownicze, zgodnie z kontraktem zostaną dostarczone 30 listopada 2008 r.
Wagony piętrowe zostaną przeznaczone do obsługi tras o bardzo wysokich potokach podróżnych np. z Warszawy do Radomia czy Siedlec. Do eksploatacji zostaną włączone od 1 września br. Ten czas jest niezbędny na przeszkolenie personelu z zakresu obsługi, a także na dokonanie szeregu uzgodnień technicznych m.in. z UTK czy PKP PLK SA.
Wagony piętrowe są klimatyzowane, doskonale wyciszone, a dzięki pneumatycznemu odsprężynowaniu zapewniają wysoki komfort podróżowania. Wagony nowej generacji są także przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wagon sterowniczy z przedziałami 1 i 2 klasy posiada w sumie 85 miejsc siedzących, natomiast wagon środkowy wykonany w standardzie 2 klasy – 133 miejsca.
Skład pociągu będzie złożony z 3 lub 4 wagonów i lokomotywy EU 07. Przetarg na udostępnienie lokomotyw wraz z obsługą wygrała PKP Cargo SA.
(źródło: Koleje Mazowieckie, 5 sierpnia 2008)
Jak widac Warszawa - Sochaczew - Lowicz nie ma chyba co liczyc na pietrusy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:58, 05 Sie 2008 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|